Stephan Winkelmann, dřívější šéf Lamborghini a nynější šéf Bugatti, se minulý rok nechal slyšet, že pokud vznikne nějaký další model Bugatti, rozhodně to nebude podobný automobil, jakým je Chiron. A to z toho důvodu, že chce, aby se zákazníci Bugatti nerozmýšleli, jaký z nich si koupí, nýbrž aby potřebovali oba dva.

To samozřejmě spustilo vlnu spekulací ohledně toho, zda Bugatti také neplánuje nějaké to luxusní SUV. Na tyto spekulace však vedení Bugatti, jmenovitě Winklemann, rázně negoval. Winklemann dokonce řekl, že žádný SUV model není hoden značky ani historie automobilky Bugatti. Za tento výrok má naše sympatie.

Bugatti letos slaví 110 let od založení, což samozřejmě žádá nějaký ten speciální dáreček. A pokud má překonat i božské Divo, jehož 40 kusů bylo prodáno ještě dříve, než ho kdokoliv z potenciálních zákazníků mohl vidět, musí to být něco hodně velkého.

Třeba vytrvalostní speciál, postavený na základech výše zmiňovaného Diva, který by výrobce mohl nasadit do nově založené kategorie Hypercar Class. Ostatně Bugatti se touhou vrátit se na závodní okruhy, kde by konečně mohlo navázat na závodní úspěchy let dávno minulých, vůbec netají. Nehledě na to, že například v Le Mans má obrovskou tradici.

Prvního závodu se Bugatti zúčastnilo v roce 1913 s Type 13, posledního v roce 1994 s EB 110. V roce 1996 se do závodu přihlásilo, ale ještě před startem závodu monopost EB 110 SS neopravitelně poškodilo při testování.