Není to ale tak, že by si onen chlapík, jmenuje se Yuri Schuurkes, na novou Astru vyloženě vydělal peníze. Schuurkes se zúčastnil marketingové akce jistého nizozemského dealera Opelu, která vyzývá lidi k vytvoření a nahrání vlastní testovací jízdy s některým z nových Opelu ve speciální edici Online Edition.

Autoři nejsledovanějších vidií přitom mohou být odměněni zajímavými cenami, mezi nimiž najdeme i tři nová auta. A právě Schuurkes byl nejúspěšnější a mohl si tak odvézt Astru - jako první totiž pokořil hranici 922 800 zhlédnutí. Stačilo mu k tomu video, jak testuje novou Astru v převleku za Spider-Mana…

Ve hře ale zůstavají dalši vozy, čas na nahrání klipu a sbírání zhlédnutí zájemci mají do konce června. Za překročení 589 900 diváků můžete získat Opel Karls Rocks a za 739 600 zhlédnutí pak Corsu.