Přesně zvládli porci 901,2 km. Jak už to ale v podobných případech bývá, celá věc má několik háčků. Steven Peeters and Joeri Cools například svůj Model S v nejvýkonnější verzi P100D vzali na 26 kilometrů dlouhý okruh po rovných silnicích s minimálním provozem, bez křižovatek a semaforů - a jezdili po něm dokola po dobu 23 hodin a 45 minut, než jim došla elektřina v akumulátorech o kapacitě 100 kWh.

Pokusu o co největší dojezd pak samozřejmě bylo podřízeno prakticky všechno, včetně dodržování ideální cestovní rychlosti. Pro spotřebu v této konkrétní Tesle je prý nejlepší rychlost 40 km/h, proto se Peeters a Cools po většinu času pohybovali právě tímto tempem.

Během testu byla také pochopitelně vypnuta klimatizace.

Nakonec tedy dvojice dokázala ujet více než 900 kilometrů, což je výrazně více, než kolik Tesla jako dojezd oficiálně udává. A podstatně víc, než je ve skutečném provozu možné. Pro Model S P100D výrobce uvádí dojezd 572 kilometrů. Nejnižší spotřebu prý elektromobil vykazoval během teplého dne, v noci spotřeba elektrické energie stoupala. Na konci testu pak počítač ukazoval průměrný apetit 108 Wh/km.

Na pokus dvou belgických nadšenců následně reagoval i šéf Tesly Elon Musk. Podle něj by bylo možné překonat i hranici 1000 kilometrů, kdyby auto obulo vhodné pneumatiky.