Konceptem oslavuje australská Toyota úspěch Hiluxu na australském trhu. Od roku 1968, kdy se poprvé rozjel prodej japonské Toyoty v Austrálii, prodalo se zde přes 920 tisíc pick-upů Hilux. A jedná se také o první „neosobák", který dosáhl na titul nejprodávanějšího auta kontinentu.

Jako první stojí za povšimnutí žlutočerné zbarvení odkazující na hračky Tonka, umocněné zvýšeným a rozšířeným postojem celého auta. Toyota vybavila svůj koncept o 150 milimetrů vyššími zdvihy podvozku a také většími a širšími koly, než jaká jsou standardní.

Čtěte také: VIDEO: Tohle je auto, o jakém jste snili. Dopravní zácpu přejede, doslova

Nechybí ani nezbytné příslušenství do terénu. Masivní přední ochranný rám disponuje dvojicí tažných ok a viditelnost zlepšují LED světelné rampy v nárazníku a na střeše.

Při hlubokých brodech bude Toyota dýchat skrz šnorchl protažený na střechu a na korbě se nachází nezbytné nářadí, rezerva a palivo pro případ nouze. Spíše stylovým prvkem je potom víko korby doplněné spojlerem a průduchy.

Pod kapotou se nachází standardní čtyřválcový turbodiesel o objemu 2,8 litru, který pochopitelně pohání všechna kola.