Na délku měří zhruba šest metrů a v přetlakované kabině je místo pro dva a v případě nouze i čtyři kosmonauty. Takové základní parametry má koncept pro vývoj skutečného měsíčního vozidla.

Na jeho vývoji se dohodla automobilka Toyota a japonská kosmická agentura Jaxa. Design není nějak převratný. Nejvíce ze všeho připomíná kolový obrněný vojenský transportér. Na přídi lze ovšem rozeznat designové rysy typické třeba pro Toyotu FJ Cruiser.

Podle prezidenta společnosti JAXA Hiroshi Yamakawy bude vozidlo s lidskou posádkou a přetlakovanou kabinou hrát důležitou roli při připravovaných dalších expedicích na Měsíc. Díky němu pak bude výrazně jednodušší průzkum i využívání zdrojů tohoto zemského satelitu.

Pohon vozidla by měly zajišťovat elektromotory čerpající energii z palivových článků. Dojezd vozu by měl činit více než deset tisíc kilometrů, což, pro zajímavost, téměř vystačí na objetí celého měsíčního rovníku. Ten měří 10 916 kilometrů.

Předpokládají se totiž podstatně delší výpravy, než jaké s původním Lunar Roverem podnikaly posádky letů Apollo 15, 16 a 17. Při nich se elektromobil dlouhý pouze tři metry. Jednalo se vlastně o kabriolet. Kosmonauté se s ním nikdy nevydali do větší vzdálenosti než osm kilometrů od přistávacího modulu.