Automobil má být poctou vozu FSO Warsawa M20 z padesátých let. Přitom to vůbec nebyl originání polský výtvor. Šlo totiž v podstatě o licenční výrobu GAZ M20 Pobeda.

Vůz má kompletně přepracovanou příď s maskou chladiče i přední a zadní světlomety. Ta na zádi například pocházejí z Mercedesu AMG GT. Také interiér byste asi nepoznali. Všude je béžová kůže a na středové konzole velký dotykový displej. Naštěstí motor zůstal původní - pětilitrový osmiválec s atmosférickým plněním a výkonem 420 koní.

Společnost KHM Motor Poland, která za tímto dílem stojí, se dávala slyšet, že přestavba vznikla se svolením automobilky Ford. Ta se však od toho distancovala.

Firma vznikla v Krakově před pěti lety a dává si za cíl stavět automobily, které mají vzdávat hold polským autům z minulosti. No, uvidíme, jak si poradí třeba s reinkarnací miniauta Fiat 126p zvaného Maluch.

Interiér studie Škoda pro Paříž
Škoda ukázala interiér studie pro Paříž. Zdobí ho ručně broušený křišťál