Volkswagen je v Číně nesmírně populární značkou. Působí zde už od roku 1985 a například loni zde prodal 3,1 milionů automobilů! Tento mimořádný prodejní úspěch z Volkswagenu činí nejúspěšnější značku na tamějším trhu, takže snaha německého výrobce vyrábět vozy ryze pro čínský trh je více než pochopitelná.

Dlouhodobě nejoblíbenějším modelem je Jetta, jejíž druhou generaci Volkswagen v Číně podával ještě v roce 2010. Bez nadsázky se dá říct, že to, co byl pro Evropu Volkswagen Brouk, je Jetta pro Čínu . Proto se Volkswagen rozhodl úspěchu využít tím, že na trh uvede celou plejádu modelů s tímto jménem.

Ještě letos odstartují prodeje čtyřdveřového sedanu velikosti předchozí Jetty a dvě SUV. Bližší informace zatím nejsou k dispozici, ovšem podeje by měly začít ve čtvrtém kvartálu roku 2019.

Volkswagen uvede na čínský trh novou značku JettaZdroj: Volkswagen

Se vznikem nové značky jsou spojeny další procesy, jako například vybudování přibližně 200 nových prodejních a servisních míst. Kromě tradičních prodejen bude Jetta nabízena také v digitálních showroomech, podobně jako Polestar.

Zatímco většina výrobců je na čínskému trhu krátce, divize Volkswagen Group China vznikla už v roce 1985, přičemž v roce 1991 započala výroba druhé generace Jetty pod záštitou partnerství FAW-Volkswagen.

Logo nové značky JettaZdroj: Volkswagen