Elektrifikace se nevyhýbá ani segmentu vysokovýkonných vozů, což potvrzuje divize AMG, jejíž šéf oficiálně oznámil, že od roku 2021 nebude Mercedes-AMG vyrábět jediný model, který by nebyl elektrifikován. Už nyní má tento výrobce rychlých Mercedesů v nabídce šestiválcové modely s označením „53“ a samozřejmě také hypersport Mercedes-AMG Project One.

Nový Mercedes-Benz GLS už také nabízí provedení s 48V architekturou, která pracuje společně s 4litrovým V8 od AMG. A tento systém uvidíme v budoucnu u drtivé většiny modelů Mercedes-AMG.
 
S velkou pravděpodobností se do sériové výroby dostane také pohonné ústrojí z konceptu Mercedes-AMG GT Concept z roku 2017, který sloužil jako předzvěst čtyřdveřového modelu GT Coupé. Výkon elektrifikované soustavy dosahuje přes 800 koní a Mercedes-AMG by tento pohon rád použil u vrcholných provedení, jejichž motor V12 prostě dosluhuje a další nebude.  

Koncept Mercedes-Benz AMG GT z orku 2017.
 
Elektrifikaci se však zatím vyhne A45, jehož dvoulitrový čtyřválec nabídne 420 koní. Tento motor se následně dostane také do ostatních karosářských verzí a odvozených modelů na stejné platformě, jako je GLA a dost možná také GLB.