Novinka s označením Off Grid je určena i pro táboření v tom nejdrsnějším terénu. Aby se sem přívěs mohl vůbec dostat, získal speciální podvozek od specializované firmy G&S Chassis, kotoučové brzdy na obě nápravy, speciální odpružení a terénní pneumatiky. Pod celou podlahou je navíc namontovaný ochranný plech. Ten také kryje spodní část vozidla po celém jeho obvodu.

Uvnitř přitom nic nenaznačuje, že jde o vozidlo do divočiny. Interiér vypadá jako moderní malý byt a je vybaven vším, co obvykle bývá v moderní domácnosti. Třeba i pračkou nebo indukčním sporákem.

Dovnitř se samozřejmě vejde také klasická manželská postel, sedací souprava, komfortní sprchový kout a záchod. Děti se vyspí na palandových lůžkách. Venku pak je možné vařit na plynovém vařiči a také se špinavým nádobím nemusíte chodit do interiéru. Umyjete ho ve venkovním dřezu.

Přívěs může být poměrně dlouhou dobu naprosto nezávislý na klasické energetické rozvodné síti. Na střeše si totiž veze čtyři solární panely, které mají výkon 680 Wattů. Momentálně nepotřebná elektřina se navíc třeba pro noční využití může uložit do lithium-iontových baterií. Do nádrže je také možné natankovat dvousetlitrovou zásobu pitné vody.

Výrobce nabízí přívěs v celkem sedmi velikostních variantách. Ta nejkratší má vnitřní prostor s délkou 579 a šířkou 224 centimetrů. Vzpřímeně v něm mohou chodit lidé s výškou téměř 195 centimetrů.

Největší varianta již uvnitř měří 670,5 centimetru. Šířka a výška zůstávají stejné jako u základního provedení.

Přívěs se nabízí v množství barevných provedeních a mezi volitelné příslušenství patří samozřejmě například nosič jízdních kol, parkovací kamera a množství dalších prvků.