Nejdražší auto na světě se konečně dočkalo moderní reinkarnace. Nikoliv však od mateřské automobilky Ferrari, ale modenské karosárny Ares Design. Tato malá karosárna, kterou v roce 2014 založil bývalý šéf značky Lotus Dany Bahar, už jednou prokázala, že umí, když představila další italskou legendu De Tomaso Pantera v novém moderním kabátu.  

Uvolněné skici zobrazují Ferrari 812 Superfast, jedno z nejlepších Ferrari všech dob, se zcela přepracovanou karoserií, která některými svými aspekty přímo odkazuje na 250 GTO. Dany Bahar uvedl, že jeho design nemusí být konečný, zákazníkovo slovo má také velkou váhu. Momentálně jeden takový s designéry dokončuje detaily na svém vlastním voze.

Na kapotě auta vystaveného v Technickém muzeu v Kopřivnici je i znak bratislavského závodu Tatry
Před 55 lety vyvíjeli v Bratislavě novou Tatru 603. Byla to zbytečná práce!

Úpravy jsou aplikovatelné také na starší model F12berlinetta a počet kusů, které tuto „plastiku“ podstoupí, je striktně omezen na 10 kusů. Cena přestavby činí 1 milion eur, a to včetně dárcovského vozu.

Pokud uznáváte pouze originál, je dost možné, že i toho se dočkáte. Sergio Marchionne na začátku letošního roku uvedl, že Ferrari skutečně uvažuje nad pokračovatelem tohoto slavného jména, protože platforma by byla a zájem také.

Jak se k tématu postaví nový šéf značky, však není jasné. Nedávno představený plán výroby na roky 2018-2022 zmiňuje několik nových modelů, včetně jednoho, kterému ale nikdo SUV říkat nesmí, a série Icona, ze které pochází také poslední dva nové vozy Ferrari – monopost Monza SP1 a dvoumístný model SP2.

Jestli zbude prostor a finance pro zcela nové Ferrari 250 Gran Turismo Omologata se musíme nechat překvapit.