Komfortní Rapide tak vlastně prošel stejnou úpravou závodní divize AMR (Aston Martin Racing) jako dříve odchozí generace kupé Vantage. I čtyřdveřový model tedy dostal nové karbonové nadstavce nárazníků i prahů, vzadu agresivní difuzor, svítivě žluté závodní pruhy a rovněž nová 21palcová kovaná kola.

Z karbonu je například také přední kapota. U Rapidu navíc přibývají na přídi unikátní kruhové LED svítilny, které jsme už mohli vidět na speciální verzi Vanquishe od karosárny Zagato.

Pod kapotou je nadále starší atmosférický dvanáctiválec o objemu šesti litrů, který však inženýři vyladili na 603 koní (443 kW). Vůči dosud nejsilnějšímu Rapidu S tak jde o nárůst 43 koní (32 kW), přičemž točivý moment zůstává na hodnotě 630 Nm. Díky tomu je nyní verze AMR rychlejší při akceleraci na 100 km/h o 2 setiny s časem 4,2 vteřiny. Maximální rychlost se posouvá o 3 km/h na rovných 330 km/h.

Podvozek byl ke všemu vybaven adaptivními tlumiči s trojicí jízdních režimů a světlá výška byla snížena o 10 milimetrů. Standardně dostává AMR taky karbon-keramické brzdiče s šestipístkovými třmeny vpředu a čtyřpístkovými vzadu.

V interiéru se nachází středová konzole obkládaná karbonovými vlákny, polstrování Alcantarou na sedačkách i panelech dveří a palubní desce. Barevné kombinace a výběr materiálů si ostatně mohou zákazníci vybrat v rámci personalizačního programu Q by Aston Martin. 

Speciálních Rapidů AMR plánuje automobilka vyrobit jen 210. Ceny začínají na částce v přepočtu okolo 5,2 milionu korun.