Komfortní Rapide tak vlastně prošel stejnou úpravou závodní divize AMR (Aston Martin Racing) jako dříve odchozí generace kupé Vantage. I čtyřdveřový model tedy dostal nové karbonové nadstavce nárazníků i prahů, vzadu agresivní difuzor, svítivě žluté závodní pruhy a rovněž nová 21palcová kovaná kola.

Z karbonu je například také přední kapota. U Rapidu navíc přibývají na přídi unikátní kruhové LED svítilny, které jsme už mohli vidět na speciální verzi Vanquishe od karosárny Zagato.

Aston Martin Valkyrie.
Aston Martin Valkyrie bude generovat úžasný přítlak, dokáže i přes 1800 kg

Pod kapotou je nadále starší atmosférický dvanáctiválec o objemu šesti litrů, který však inženýři vyladili na 603 koní (443 kW). Vůči dosud nejsilnějšímu Rapidu S tak jde o nárůst 43 koní (32 kW), přičemž točivý moment zůstává na hodnotě 630 Nm. Díky tomu je nyní verze AMR rychlejší při akceleraci na 100 km/h o 2 setiny s časem 4,2 vteřiny. Maximální rychlost se posouvá o 3 km/h na rovných 330 km/h.

Podvozek byl ke všemu vybaven adaptivními tlumiči s trojicí jízdních režimů a světlá výška byla snížena o 10 milimetrů. Standardně dostává AMR taky karbon-keramické brzdiče s šestipístkovými třmeny vpředu a čtyřpístkovými vzadu.

Project Neptune od Aston Martinu a Triton Submarines.
Nevíte, co s penězi a všechno už máte? Co koupit ponorku Aston Martin?

V interiéru se nachází středová konzole obkládaná karbonovými vlákny, polstrování Alcantarou na sedačkách i panelech dveří a palubní desce. Barevné kombinace a výběr materiálů si ostatně mohou zákazníci vybrat v rámci personalizačního programu Q by Aston Martin. 

Speciálních Rapidů AMR plánuje automobilka vyrobit jen 210. Ceny začínají na částce v přepočtu okolo 5,2 milionu korun.