Od bežné verze se ale samozřejmě liší i vzhledem, příď má například rozměrné otvory pro přívod vzduchu, které vyplňují mřížky s typickou voštinovou strukturou, maska chladiče je výrazně širší a nižší než u výchozího modelu a nechybí ani typické prolisy na bocích, které zvýrazňují výrazná klenutí nad podběhy kol, které jsou o 15 milimetrů širší. 

Došlo i na sportovní doplňky, například specifický difuzor, oválné koncovky výfukové soustavy a zadní spoiler. RS 5 Coupé jezdí sériově na 19" kolech, na přání jsou k dispozici dvacítky. RS 5 má také díky tužšímu podvozku nižší světlou výšku. 

Čtěte také: Honda odhalila rychlý Civic Type R. Vypadá ostře a má 320 koní

Sportovněji vypadá také černý interiér, v němž najdeme sedadla čalouněná jemnou kůží Nappa nebo dole zploštělý volant. A i když jde o nejostřejší verzi modelu A5, nechybí bohatá výbava zahrnující spoustu prvků z oblastí komfortu, infotainmentu, konektivity či bezpečnosti.

To nejdůležitější se ale ukrývá pod kapotou. Audi RS 5 Coupé totiž pohání nově vyvinutý motor 2.9 TFSI V6 Biturbo. Dvakrát přeplňovaný šestiválec dosahuje nejvyššího výkonu 450 koní (331 kW) a maximální točivý moment 600 Nm poskytuje v širokém rozsahu otáček od 1900 do 5000 ot/min.

Přečtěte si: Volkswagen představil Arteon, svou novou vlajkovou loď

Z klidu na stovku auto zrychlí za 3,9 sekundy a dokáže jet 280 km/h. A jestli vás zajímá spotřeba, pak vězte, že Audi udává normovaných 8,7 l/100 km v kombinovaném cyklu.

Přenos hnací síly motoru zajišťuje osmistupňová automatická převodovka ve spojení s pohonem všech kol vybaveným mezinápravovým diferenciálem. Za příplatek je k dispozici sportovní diferenciál zadní nápravy.

Audi RS 5 Coupé se začne prodávat v červnu, cena zatím nebyla oznámena.