V roce, kdy Audi TT slaví 20. výročí od představení konceptu první generace tohoto malého sporťáku, podstupuje modernizaci aktuální generace tohoto vozu. Po vizuální stránce to není žádná zásadní událost, protože nový design má pouze maska chladiče.

V rámci faceliftu se o něco rozšířila základní výbava. Například zrcátka jsou teď standardně vyhřívané, na středový panel přístrojové desky se dostal volič jízdních režimů Drive Select a volant je multifunkční.

Po letech, kdy se dieselové motory postupně dostávaly do čím dál většího spektra vozů, z nich nyní zase zvolna ubývají. V aktuálním provedení TT už budou pod kapotou pouze zážehové přeplňované dvoulitry. Základní verze má 145 kW (197 koní), solidní střed představuje jednotka s výkonem 180 kW (245 koní) a vrchol s označením TTS má 225 kW (306 koní). A pak je tu také skoro o sto koní bohatší TTRS s pětiválcem.

Audi TT má i nadále v základní verzi poháněna pouze přední kola, pro tu prostřední motorizaci lze objednat i pohon všech kol a standardem je Quattro pro TTS.

Fanoušci tohoto vozu nyní dostali také možnost pořídit si jeden z celkem 999 kousků limitované edice TT 20 Years. Karosérie bude lakována vždy šedou barvou a uvnitř se nalézají sedadla čalouněná hnědou kůží. Jedinou možnou motorizací je 2,0 TFSI se 180 kW, automatem a pohonem všech kol.

Novou verzi TT začnou dealeři značky prodávat v posledním letošním čtvrtletí. Ceny ještě nebyly stanoveny.