BMW jde při modernizace tohoto modelu spíše cestou dolaďování detailů. Nejpodstatnější novinkou tak je tužší nastavení podvozku. Lepší jízdní vlastnosti má zajistit pokročilejší technologie tlumičů a vyladěné řízení.

To platí pro standardní podvozek i příplatkový M Sport a adaptivní podvozek. Jedinou verzí řady 4, která nepřitvrdí, je kabriolet.

Čtěte také: Ford pracuje na novém Focusu. Chce mu vrátit skvělé jízdní vlastnosti

Exteriér přináší nové diodové světlomety a mlhovky. Přední nárazník má upravené otvory přívodu vzduchu a nové detaily najdeme i na zadních světlech a nárazníku.

Na výběr budou k dostání nová osmnáctipalcová a devatenáctipalcová kola a také byla rozšířena paleta odstínů karosérie. Novinkami jsou modrá Snapper Rocks Blue a oranžová Sunset Orange.

Čtěte také: Kia odhalila model Stinger, sportovní sedan s výkonem až 365 koní

Rozšíření nabídky barev najdeme i v interiéru. BMW představuje tři nové odstíny čalounění a tři styly dekorů. Kosmetickými změnami prošel volant, středový panel a aktualizace se dočkal i multimediální systém iDrive. Hlavní technickou novinkou uvnitř je možnost nahradit standardní přístrojovou desku velkým multifunkčním displejem ze současné řady 7.

Nabídka motorizací zůstává stejná, vybírat lze mezi přeplňovanými čtyřválci a šestiválci, které výkonem pokrývají pásmo od 150 do 326 koní.

Změny se týkají celé řady 4, tedy kupé, kabrioletu, varianty Gran Coupé i ostré M4. Novinka bude k mání od března tohoto roku.