Místem k představení konceptu iX3 je autosalon v Pekingu, jelikož kromě Evropy či USA bude chtít BMW se svými elektromobily vtrhnout s plnou parádou i na trhy Asie - a hlavně tedy Číny. O elektrická auta je na čínském trhu díky různým zvýhodněním tamní vlády velký zájem.

Design konceptu zaujal hlavně netradičními ledvinkami na přídi, které jsou nyní spojeny a vychází z linií představených už dříve na studii Vision Dynamics (viz galerie), tedy na další předzvěsti elektromobilu BMW. Je pouze otázkou, zda německá automobilka tento styl ledvinek na přídi ponechá i na produkčním voze nebo jestli ho plánuje uvést i mimo chystané elektrické vozy značky.

Jinak vzhled iX3 vychází z klasické X3, pouze nabízí uhlazenější design se zakrytovanými průduchy nebo částečně uzavřenými disky kol pro lepší obtékání vzduchu.  

K pohonu konceptu využívá BMW svou již pátou generaci elektrické pohonné jednotky, která v jednom „balení“ seskupuje elektromotor, převodovku a řídicí elektroniku.

Automobilka sice nezmiňuje, zda má vůz poháněná všechna čtyři kola, nicméně celkový výkon jednotky má být přes 270 koní (200 kW). Baterie o kapacitě více než 70 kWh pak zajistí dojezd přes 400 km. Baterie navíc zvládne rychlonabíjení příkonem až 150 kW, tudíž plné nabití zabere jen 30 minut.

BWM plánuje uvést produkční verzi elektromobilu iX3 již v roce 2020. O rok později chce značka předvést vlajkový elektromobil zatím přezdívaný iNext, který nabídne rovněž pokročilou funkci autonomního řízení a jehož dojezd na jedno nabití vzroste až na 700 km. Mezitím by však měl ještě přijet produkční model konceptu Vision Dynamics, tedy čtyřdveřové Gran Coupé.