Po vzhledové stránce jde však u M2 Competition spíše jen o kosmetické změny, například ve formě nových průduchů ve spodní části předního nárazníku, klasických ledvinek, které jsou nyní spojeny a v černé barvě, nových aerodynamičtějších zrcátek či 19palcových kovaných kol. Svítilny vzadu mají upravenou grafiku a koncovky výfuku jsou vyvedeny v černém chromu.

Přiostření pokračuje pod kapotou, kde byl vyladěn dvakrát přeplňovaný třílitrový řadový šestiválec. Ten nyní nabízí výkon 410 koní (301 kW) a točivý moment 550 Nm, což je vůči klasické M2 nárůst o 40 koní (29 kW) a 85 Nm. Díky tomu zvládne verze Competition s automatickou převodovkou zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,2 sekundy. S volitelnou manuální skříní se čas posunuje na 4,4 sekundy. V obou případech je tedy novinka o setinu rychlejší.

Maximální rychlost zůstává na elektronicky omezených 250 km/h, nicméně v rámci příplatkového balíčku M Driver’s Package je maximálka posunuta na 280 km/h.

Pro zajištění lepšího chlazení motoru využívá M2 Competition stejný systém chlazení jako větší bratr M4 s paketem Competition, přičemž modely s automatickou převodovkou nyní mají i chladič oleje převodovky.

Mezi další vylepšení patří rozpěra tlumičů z plastu vyztuženém karbonovými vlákny (CFRP) v motorovém prostoru, vyladěný posilovač řízení i aktivní diferenciál a nové nápravy s přenastaveným odpružením. Větší jsou brzdy s kotouči o průměru 400 mm vpředu a 380 mm vzadu, plus pevnými třmeny s šesti pístky vpředu a čtyřmi vzadu.

Do interiéru se dostávají nové skořepinové sedačky s osvětleným logem M2 na opěradlech, černé kožené čalounění prošívané kontrastní nití v modré nebo oranžové barvě a pochopitelně plakety s logem M2 Competition na prazích.

Na trh by se mělo nové BMW M2 Competition už v létě. Oficiální cenu zatím neznáme. Nepochybně ale překoná standardní M2 s českou cenovkou kolem 1,6 milionu korun.