BMW X1 bylo spolu s BMW 2 Active Tourer z prvních aut z Mnichova, které přešly na platformu s pohonem předních kol. Jakkoliv se zastánci tradičního řešení bouřili, řidičů hledajícím v kategorii malých SUV to zřejmě nevadí. X1 je totiž nejprodávanějším SUV s „vrtulkou“ na čumáku.

Ten je nyní díky faceliftu zase o něco větší. Tedy, řeč je hlavně o masce chladiče, které se přezdívá „ledvinky“. Jestliže obří sourozenec BMW X7 na sebe strhává pozornost opravdu gigantickou maskou, muselo X1 patřičně zvětšit svůj „čumák“. Výsledek si můžete prohlédnout ve fotogalerii.

Co je dál nového? Inu, přibyly inovované světlomety, proměnila se také zadní brzdová světla s blikačkami. K dispozici jsou nové barvy, ale jedna také odešla – jde o lak Estori Blue. Uvnitř dostanete nový displej o úhlopříčce 6,5 palce, který dobře funguje s aktuální šestou generací multimediálního systému iDrive.

Pod kapotou se toho mnoho nezměnilo. Motory zůstávají stejné, novinkou je ale automatická převodovka ZF. Ta má osm rychlostí a oproti dřívějšku přepracované převodové poměry tak, aby malému SUV vyšly lepší parametry spotřeby do tabulky.