V devadesátých letech se značka Bugatti pokoušela o vzkříšení. V Itálii vyráběla supersport EB110 na oslavu 110. výročí narození zakladatele automobilky Ettoreho. Auto úspěch nepřineslo, ale nesmazatelně se svými výkony zapsalo do historie. Nyní na něj Bugatti vzpomíná modelem Centodieci, což v italštině jednoduše znamená „stodeset“.

Ten, kdo původní Bugatti EB100 zná, pozná hned v novince jeho rysy. Příď má menší podkovu než současný model Chiron, nápadná jsou také světla protažená směrem do přední kapoty. Původní prolis z EB110 je tady posunut do extrému. Dalším nápadným prvkem jsou kruhové průřezy na bočním panelu za dveřmi, podle kterých jste také snadno poznali tehdejší Bugatti.

Takto ji znal a obdivoval celý svět
15. červenec - osudový den manželů Junkových. Eliška závodila necelé 4 roky

Stejně jako Chiron, ze kterého vůz vychází, ho žene kupředu čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec o výkonu 1600 koní. Na stovku zrychlí za 2,4 sekundy, na 200 km/h za 6,1 a na 300 za 13,1 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 380 km/h, což je pro Bugatti poměrně málo.

Speciální model se bude vyrábět v přísně limitované edici pouhých deseti kusů. Každý bude stát minimálně osm milionů eur, tedy přes 200 milionů korun. Daň ve výsledné ceně započtena není.