Ke všemu ještě před premiérou na autosalonu ve Frankfurtu zveřejňuje Mercedes další fotku, na které můžeme tentokrát vidět siluetu přídě vozu s rozzářenými světlomety.

Zcela poprvé si tak můžeme představit, jak asi bude hypersport v ceně přibližně 60 milionů korun vypadat zepředu. Společně se zveřejněnými siluetami profilu a zádě by mělo jít o poslední kousek do skládačky. Naplno chce svůj výtvor automobilka ukázat již 11. září.

Zveřejněná maximální rychlost až 350 km/h jen dále potvrzuje sílu pohonného ústrojí, které má Project One využívat.

Základem všeho je vidlicový šestiválec o objemu 1,6 litru, jehož komponenty pochází z velké části právě z vrcholné třídy motorsportu. Oproti závodním agregátům byl však motor přece jenom trochu „polidštěn".

Volnoběh se oproti monopostům F1 snížil ze 4000 otáček na 2000 a maximální otáčky klesly ze 14 500 na 11 000. I tak se ale bavíme o výrazně vyšších otáčkách, než jaké můžeme spatřit u normálních silničních aut.

Jen zážehový motor sám o sobě poskytuje nějakých 730 koní (537 kW) výkonu, což znamená pochopitelně přeplňování. Turbodmychadlo, kterým je motor osazen, je navíc roztáčeno nejen výfukovými plyny, ale také elektromotorem, pomáhajícím eliminovat prodlevu turba.

U formulového motoru o výkonu 730 koní ovšem teprve začínáme. Dále je k mání ještě jeden elektromotor, pohánějící přímo klikovou hřídel, a další dva elektromotory, kdy se každý stará o jedno přední kolo. Spočítáme-li tedy všechny agregáty, vyjde nám, že i s pohonem turbodmychadla má Project One celkem pět motorů.

Není tedy divu, že se výsledný kombinovaný výkon vyšplhal přes hranici jednoho tisíce koní. Mercedes-AMG má v plánu této bestie vyrobit pouze 275 kusů.