I on samozřejmě dostal novou příď s dělenými světlomety i upravené zadní skupinové svítilny. Scout je k dispozici výhradně jako kombík.

Od běžné varianty se liší o 30 milimetrů vyšší světlou výškou a některými doplňky, které zdůrazňují dobrodružnější charakter vozu. Součástí sériové výbavy je například paket pro špatné cesty s plastovým zakrytováním částí podlahy včetně brzdového a palivového vedení pod vozem.

ČTĚTE TAKÉ: Dělené světlomety už má i Octavia RS. Dostala také více výkonu

Octavii Scout si můžete pořídit s jedním ze tří motorů. Novinkou je dvoulitrový turbodiesel o výkonu 150 koní (110 kW) v kombinaci se sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou (DSG). Kromě něj Škoda nabízí výkonnější variantu se 184 koňskými silami (135 kW) a dále benzinovou přeplňovanou osmnáctistovku s výkonem 180 koní (132 kW).

Všechny motorizace jsou standardně vybaveny pohonem všech kol s elektronicky řízenou lamelovou spojkou. Při jízdě v terénu se kromě něj hodí také větší nájezdové úhly – 16,6 stupňů vzadu a 14,5 stupňů vpředu.

Scout pochopitelně nabízí všechny výhody klasického kombíku. Zavazadlový prostor má tedy objem 610 až 1740 litrů a jeho šířka dosahuje 1010 milimetrů.

Stejně jako všechny varianty modelové řady disponuje také omlazený Scout systémy infotainmentu nové generace, širokými možnostmi konektivity a bohatou výbavou asistenčních systémů.