Na délku měří vozidlo Microlino jen 2,4 metry a parkovat se s ním tudíž bude ještě snáze než se Smartem. Navíc, jelikož se jedná o elektromobil, bude mít třeba v Praze parkování na celý rok pouze za stokorunu.

Také cena nemá být (v porovnání s nyní běžně nabízenými elektrickými vozidly) nijak přemrštěná - 12 000 eur, což je v přepočtu zhruba 310 000 korun. Na druhou stranu, jedná se o poměrně spartánsky vybavený vůz pro dva cestující. Ti se do interiéru dostanou po otevření dveří, které zabírají celou příď. Společně s nimi se odklopí i volant a nástup tak bude poměrně pohodlný.

Toto řešení, stejně jako design celého vozu, nápadně připomíná řešení použité italskými konstruktéry ve vozítku Isetta, které pak v licenci vyrábělo i BMW (a vlastně tuto automobilku svého času zachránilo před krachem). Dalším zajímavým řešením je zakomponování zpětných zrcátek do reflektorů, které jsou na boku vozidla. Isetta měla také takto umístěné světlomety, ovšem zpětná zrcátka byla ještě nad nimi.

Elektromotor, který vůz pohání, má maximální výkon pouze 15 kW (20 koní), což ale postačí na udělení maximální rychlosti 90 kilometrů v hodině. Hmotnost i se řidičem totiž činí pouze 450 kilogramů.  Hodnota zrychlení z nuly na stovku vcelku logicky chybí, ale na poloviční rychlost se auto dostane během pěti sekund.

Zásoba energie v bateriích má v levnější variantě (8 kWh) vystačit na ujetí 120 kilometrů, baterie 14,4 kWh by měla zajistit akční rádius 210 kilometrů. Jelikož zadní sedačky chybějí, má zavazadlový prostor vcelku solidní kapacitu 300 litrů.

Prodej vozidla má začít koncem tohoto roku. Nejdříve se dočkají zájemci ve Švýcarsku a Německu.