V nové elektrické Škodě, která příští rok vyjede s karosérií typu crossover, zcela zmizí středový tunel. Předělaná je také celá palubní deska. Zajímavostí je použití pouze dvouramenného volantu, který se v moderních automobilech již dávno neobjevil.

Výhodou absence středového tunelu je možnost vytvoření dalšího velkého odkládacího prostoru mezi sedačkami řidiče a předního spolujezdce. Nad tímto boxem je středový panel, který je pro řidiče i spolujezdce velmi snadno dosažitelný. Zde je možné umístit dva mobilní telefony, které se bezdrátově připojí do systému obsluhy a infotainmentu. Navíc tu lze tato zařízení také indukčně dobíjet.

Škoda Vision IV

Stejně jako v nových Škodách Scala a Kamiq je přístrojový panel je rozdělený do dvou úrovní, jeho tvary i ozdobné obšití přitom kopírují linie přídě.

Uprostřed volantu je místo tradičního loga automobilky nápis Škoda. V interiéru konceptu, který ale má podle informací portálu Automix.cz velmi blízko k sériovému provedení, bude rovněž chybět klasická kaplička s tachometrem, otáčkoměrem a palubním počítačem. Nahradí ho volně stojící displej.

Vedle něho pak je centrální "plovoucí" displej multimediálního systému, pod kterým se nachází opěrka pro ruku obsluhující jednotlivá dotyková tlačítka.

Sériová verze odvozená od studie Škoda Vision iV se stane druhým elektromobilem mladoboleslavské automobilky. Již v květnu se má představit Citigo e.

V příštích čtyřech letech bude česká automobilka investovat zhruba dvě miliardy eur do alternativních pohonů i do služeb, souvisejících s mobilitou a do konce roku 2022 uvede na trh deset elektrifikovaných modelů.
Světová premiéra studie Škoda Vision iV proběhne na autosalonu v Ženevě od 5. do 17. března
2019.