Ferrari J50 je totiž dvoumístný supersport (samozřejmě s motorem uprostřed), který v sobě spojuje tradici i budoucnost. Futuristické jsou zejména linie a tvary detailů, všimněte si například úzkých předních světlometů. Zato tvar čelního skla má připomínat závodní roadstery z 50. let, pro něž se v Itálii vžilo označení "barchetta".

Černá linka dělící horizontálně karoserii zase navazuje na modely GTO, F40 a F50 z 80. a 90. let. Ve Ferrari, respektive v oddělení Ferrari Special Projects, které se zabývá speciálními a na zákazku vyráběnými auty, se však zaměřili také na funkčnost. Tvary karoserie i čelního skla tak mají podporovat co nejlepší proudění vzduchu.

Jako základ přitom posloužilo Ferrari 488 Spider, což je znát například na podobě interiéru. Také motor je v základu stejný, jde o 3,9litrový přeplňovaný osmiválec, který dává výkon 690 koní.

Auto vzniklo jako oslava 50 let působení Ferrari v Japonsku, proto také dostalo jméno J50. Výrobce postaví pouhých 10 exemplářů, přičemž každý z nich bude upraven přesně podle požadavků konkrétního zákazníka. Cenu zatím neznáme, ale rozhodně nepůjde o drobné.