Zakázkový model byl dle slov Ferrari postaven na přání „jednoho z nejvěrnějších zákazníků“ italské značky. V základu se ale jedná hlavně o karosářskou práci, jelikož SP38 vychází technicky ze standardního modelu 488 GTB. Zbrusu nová karoserie byla navrhnuta zcela podle přání a námětů šťastného majitele.

Na designu pracovalo oficiální designové centrum Ferrari, přičemž v několika částech má být vůz inspirován i legendárním modelem F40. SP38 například postrádá zadní okno a průhled na uprostřed uložený motor. Zadní křídlo je pak integrováno přímo do karoserie.

Zbrusu nové jsou i přední světlomety, které Ferrari vytvořilo speciálně pro tento model. Denní LED osvětlení je poté chytře schováno ve tmavých částech předního nárazníku s velkou mřížkou pro přistup vzduchu.

Vzadu byly koncovky výfuku umístěny vysoko do nárazníků, nechybí agresivní karbonový difuzor a koncové svítilny používá SP38 z dvanáctiválcového kupé 812 Superfast.

Automobilka zatím zveřejnila jen hrstku fotografií a informací, jelikož oficiální představení zakázkového modelu teprve proběhne, a to 26. května na výstavě Concorso d’Eleganza v italské Villa d’Este.

Uvidíme tedy, zda se nějakých zásadních změn dočkal i interiér vozu a jestli inženýři v rámci unikátního projektu sáhli i na výkon supersportu. Případně bychom se mohli dozvědět i nepochybně astronomickou cenu této raritky.