Novinka přichází s docela agresivním designem, který je zásluhou nejvyšší verze HGT s ostřejšími nárazníky, většími koly a také červenými detaily. Standardní verze tak budou určitě vypadat trochu umírněněji.

Celkově však Argo vypadá jako opravdu schopný hatchback, který dokáže oživit letitou modelovou nabídku v Jižní Americe. A možné také v Evropě…

Čtěte také: Volvo ukončuje vývoj naftových motorů. Už se prý nevyplatí

V Brazílii dostane novinka pod kapotu tříválec nebo čtyřválec o objemech 1,0 a 1,3 litru, přičemž nejvýkonnější variantu bude pohánět osmnáctistovka o výkonu kolem 130 koní (96 kW).

V nabídce pak budou k slabším motorům dostupné robotizované převodovky a pro nejsilnější motorizaci bude kromě manuální skříně k dispozici i klasický automat.

O designu interiéru je zatím těžké něco soudit, jelikož Fiat ukázal pouze záběry přístrojové desky s budíky a centrálním displejem.

Čtěte také: Na opilého řidiče zavolalo policii jeho vlastní auto. Snažil se zatajit nehodu

Přestože Fiat Argo míří zatím pouze do Brazílie, není zcela vyloučeno, že by automobilka nakonec svůj nový hatchback neuvedla i na dalších trzích včetně Evropy.

Jakožto nástupce Punta, které se vyrábí od roku 2005 a již prošlo dvěma facelifty, by určitě bylo potřeba. Bylo by navíc trochu podivné, kdyby si Fiat tento nově vyvinutý model nakonec nechal jen pro Jižní Ameriku.