Změna umístění loga, nová LED přední světla, zadní světla s černým lemováním a pár dalších úprav. Takto designéři změnili při faceliftu klasický městský hatchback Ford Fiesta.

Na nový vzhled exteriéru i interiéru se můžete podívat do naší fotogalerie.

Úpravy se samzořejmě dotkly jednotlivých výbavových stupňů a linií, mezi které patří třeba ST-Line. Vignale nebude tentokrát v České republice nabízena.

Pod kapotou se nacházejí zážehové motory EcoBoost, mezi které se řadí také EcoBoost Hybrid používající osmačtyřicetivoltovou mildhybridní technologii.

Základní motorizací je 1,0 Ecoboost. Tento přeplňovaný tříválec má výkon rovných sto koní. Hybrid poskytuje v levnější verzi 125 koní. Dále je možné mít tento agregát naladěný na velmi solidních 155 koňských sil.

Více točivého momentu pro ST

V interiéru se ocitl nový přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3 palce. Mezi prvky výbavy se teď může řadit například adaptivní tempomat, rozpoznávání dopravních značek, aktivní parkovací asistent, hlídání mrtvých úhlů a předkolizní asistent s aktivním brzděním.

Milovníci kvalitního audia si můžou připlatit za systém B&O, který má deset reproduktorů a výkon 575 Wattů.

Verze ST dostala nová sportovní sedačky, v barvě karosérie lakované nástavce prahů, zadní spoiler i difuzor. Výkon motoru sice zůstal na úrovni dvou stovek koní, ovšem zvýšil maximální točivý moment z 290 na 320 Nm. Je dostupný v rozmezí otáček 1600-4000 za minutu.

Na přání lze získat mechanický samosvorný diferenciál Quaife. V nabídce jízdních režimů je také jeden s označením Závodní trať. Při něm je například deaktivován systém regulace prokluzu kol.