Tedy, ne že by teď Ford dodával modernizovaného Mustanga s rolí "izolepy", lepicí páska stála spíš na začátku řešení, které vylepšilo jízdní vlastnosti a snížilo spotřebu.

Mike Del Zio, technik Fordu, totiž během testovacích jízd s prototypem nebyl spokojený s tím, jak se auto chová. Podle něj jeho chování hlavně v rychlých zatáčkách neodpovídalo tomu, jak naznačovaly dřívější testy ve větrném tunelu. Jeho kolega Jonathan Gesek ale přišel se zajímavým nápadem.

Gesek vzal pruh lepicí pásky a jednoduše jí nalepil přes díru ve spodní části nárazníku. Technik věřil, že tímto způsobem dokáže potlačit nechtěné nadlehčování přídě ve vysokých rychlostech. A jak se ukázalo, jeho řešení fungovalo. Mustang se prý v zatáčkách choval výrazně lépe, byl stabilnější a lépe ovladatelný.

Poznatek proto oba technici přenesli do designu a zpracování přídě vozu. Zajímavé je, že omlazený Mustang je díky změnám údajně nejen lepší po jízdní stránce, ale díky efektivnější aerodynamice se Fordu povedlo u osmiválcové verze s automatickou převodovkou snížit i jeho spotřebu v kombinovaném cyklu o 5,6 %. A to se přitom zvedl výkon: z 421 koní (310 kW) na 450 koní (331 kW).