Honda CR-V se u nás prodává pouze s atmosférickým zážehovým motorem 1,5 i-VTEC, který nabízí velmi slušných 96 kW, tedy 130 koní. Ovšem považovat tento model za rychlý úplně nejde. Honda se rozhodla, že HR-V trošku připepří a nabídne alternativu také pro sportovněji zamřené řidiče.

Stane se Aston Martin masovou značkou? Chce prodávat 14 tisíc aut ročně

Novinka pro evropský trh se bude jmenovat Honda HR-V Sport a pod kapotu se nastěhuje přeplňovaná verze stejného motoru 1,5 i-VTEC, která pohání také Civic nebo CR-V. Výkon 134 kW (179 koní) je více než slibný, což podtrhuje točivý moment 240 Nm (v případě samočinné převodky je točivý moment o 20 Nm nižší).

Kromě nového motoru se verze Sport pochlubí také systémem Performance Damper, což je v podstat adaptivní stabilizátor, který zamezuje náklonům karoserie v zatáčkách a pomáhá i na rozbitých silnicích. Součástí modelu Sport je také elektrický posilovač řízení s proměnným účinkem. Kromě toho se Sport od běžných HR-V odlišuje vizuálně.

Honda HR-V SportZdroj: Honda

Změny v designu zahrnují nový nástavec předního spoileru, nástavce bočních prahů, kvazi vytažené blatníky a agresivněji tvarovaný zadní nárazník. Model Sport bude vybaven také 18palcovými koly, dvojitou koncovkou výfuku, LED osvětlením a sportovně tvarovanými sedadly.