Změnami exteriéru se Jazz nyní více přibližuje k současnému designovému jazyku značky. Maska tak zaujme světlomety a mřížkou chladiče integrovaných do celistvého tvaru, přičemž nárazník s mlhovkami přináší trochu ostřejší linie. V podobném ražení byl pozměněn i zadní nárazník a lišta nad registrační značkou.

Hlavní novinkou uvnitř Jazzu je 1,5litrový benzinový čtyřválec i-VTEC o výkonu 130 koní (96 kW). Honda udává normovanou spotřebu 5,4 litru na 100 km. Těchto hodnot bylo dosaženo s automatickou CVT převodovkou, která byla upravena právě k efektivnější spolupráci s novým motorem.

Nový motor je nabízen jako součást nové varianty Dynamic, jež Jazzu přidává dále menší spliter vepředu a zadní difuzor zvýrazněný červenými linkami.  

V této výbavě dále obdržíte LED světlomety, přední mlhovky, sportovní prahy, střešní spoiler a černá 16palcová kola z lehkých slitin. V interiéru přišlo na nové polstrování společně s volantem a řadičkou obšívanou kůží.

Mimo variantu Dynamic je pak ve všech verzích k dostání standardní 1,3litrový benzinový čtyřválec i-VTEC o výkonu 102 koní (75 kW).

V dalších ohledech si modernizovaný Jazz uchovává praktičnost jako dříve. Objem zavazadlové prostoru je 354 litrů a po sklopení zadních sedaček až 897 litrů. Mimo to je zde pořád chytrý systém konfigurace zavazadelníku a sklopení sedaček pro několik možností uložení zavazadel.  

Ve standardní výbavě můžete mít Jazz s tempomatem, vyhřívanými sedačkami, automatickým rozsvěcováním světel či systémem pomocného brzdění ve městě. Ve vyšších výbavách se objevuje infotainment systém se 7palcovým displejem, zadní parkovací kamera, bezklíčový přístup a další bezpečnostní systémy včetně varování před kolizí, udržování jízdy v pruhu a rozpoznávání dopravních značek.

Kdy se modernizovaná Honda Jazz objeví v prodeji v Evropě, zatím nebylo zveřejněno. Tyto informace se nejspíše dozvíme kolem 12. září během představení vozu na frankfurtském autosalonu.