Honda nejnovější CR-V představila v létě letošního roku. Novinka měla pod kapotou doposud pouze jediný motor, a to přeplňovanou patnáctistovku i-VTEC. Tu na začátku příštího roku doplní hybridní verze se dvěma elektromotory a 2litrovým čtyřválcem i-VTEC s Atkinsonovým cyklem, bezstupňovou převodovkou s pevným převodovým poměrem a ion-lithiovým akumulátorem. O vznětové verzi se prozatím neuvažuje, ovšem stejně jako v případě Civicu ji definitivně vyloučit nelze.

Výkon hybridní soustavy podle výrobce dosahuje 184 koní a 315 Nm, nicméně detailní informace zatím nejsou k dispozici. Automobilka zveřejnila pouze schéma, jak hybridní systém funguje.

Hybridní systém i-MMD (intelligent Multi-Mode Drive) přepíná mezi třemi režimy a vybírá vždy ten, který je v aktuální jízdní situaci schopen nabídnout nejvyšší možnou účinnost. První je čistě elektrický, kdy akumulátor napájí elektromotor a zážehová jednotka je vypnutá. V hybridním režimu řídicí jednotka spouští elektromotor/generátor a spalovací motor, který následně tak dobíjí akumulátor. Tyto dva režimy hybridní CR-v využívá zejména ve městě, přičemž spalovací motor je využíván především při jízdě vyššími rychlostmi, například na dálnici.

Systém mezi režimy přepíná automaticky bez intervence řidiče a jednotlivé změny nebudou téměř postřehnutelné. To samé tvrdí také o fungování systému Start/Stop.

Výroba započne v říjnu 2018 a první zákazníci se dočkají zkraje příštího roku.