Zejména designové úpravy prodělal model Hyundai i30 v provedení N Line. Na karosérii tak můžeme najít sportovnější nárazníky vpředu i vzadu, osmnáctipalcová kola se speciálním designem disků, dvojitou koncovku výfuků nebo znáček N Line na předních blatnících. V interiéru pak jsou navíc například sedačky s podstatně výraznějším bočním vedením.

Jako ve sportovním autě se pak uvnitř kabiny bude řidič cítit díky nové hlavici řadicí páky, kovovým pedálům nebo volantu pokrytého peforovanou kůží.

I když se pod kapotou budou nacházet jen "běžné" přeplňované motory (buď zážehová patnáctistovka s výkonem 138 koní nebo turbodiesel 1,6 poskytující nejvýše 134 koní), na silnici by auto mělo být přece jen schopnější. To proto, že na kola se budou montovat sportovní pneumatiky Michelin Pilot Sport 4, vůz získá šestnáctipalcové přední brzdové kotouče, které jsou o palec větší než má standardní i30, a rovněž mírně přepracovaný podvozek a jinak nastavenou řídící jednotku motoru.

Auto by se na evropské trhy mělo začít dodávat během podzimu. V České republice však zatím k mání nebude. "V tuto chvíli s nabídkou této verze nepočítáme," uvedl na dotaz Automix.cz mluvčí tuzemskéhého zastoupení značky Jan Pohorský. 

Na druhou stranu, zhruba ve stejné době by se měl na trh dostat druhý produkt divize "N", což bude Hyundai i30 s karosérií Fastback. A ten se v tuzemských showroomech s logem Hyundai určitě nabízet bude!