Nejméně 779 990 korun bude muset u tuzemských dealerů značky Hyundai vynaložit ten, kdo si chce pořídit nejrychlejší verzi kompaktního vozu i30 s karosérií Fastback. Rozdíl oproti variantě hatchback je tudíž 20 tisíc korun.

Tato cena se vztahuje ke "slabšímu" provedení vozu, jehož výkon je naladěn na 184 kW (250 koňských sil). Za dalších 25 koní se připlácí dalších 20 000 Kč. Tento výdaj se ovšem podle našeho soudu vyplatí, jelikož takový vůz bude navíc jezdit na devatenáctipalcových kolech místo osmnáctipalcových, o zpomalení se postarají výkonnější brzdy, na přední nápravě se ocitne elektronicky řížený diferenciál s omezenou svorností a do výfuku vám namontují aktivní ventil. Navíc je v zavazadlovém prostoru instalovaná vzpěra pro další zpevnění struktury karosérie.

Jinak je výbava shodná a velmi bohatá. Například zahrnuje LED přední světlomety, sadu bezpečnostních asistenčních systémů včetně toho pro čtení dopravních značek, sportovní anatomická sedadla s funkcí vyhřívání, sportovní volant, který lze rovněž vyhřívat, dvouzónovou automatickou klimatizaci, volič pro přepínání jízdních režimů, navigaci zobrazující se na osmipalcovém displeji. Bez příplatku je také rezervní kolo a samozřejmě příslušný designový paket.

I na tento vůz poskytuje tuzemské zastoupení Hyundai pětiletou bezplatnou záruku bez omezení najetých kilometrů.

Technické parametry jsou velmi podobné hatchbacku. Maximální rychlost je omezena na hodnotě 250 kilometrů v hodině. Zrychlení z nuly na stovku činí v případě slabší verze 6,4 sekundy, silnější to zvládá o tři desetiny rychleji. Spotřeba v kombinovaném režimu je 7,7, respektive 7,8 litru benzinu na sto kilometrů jízdy.