Jiná grafika hlavních světlometů, zdvojená světla pro denní svícení a hlavně nové výplně prostoru masky chladiče. Podle těchto hlavních designových úprav bude možné rozpoznat nové provedení vozu Hyundai Ioniq od té původní.

Designéři korejské automobilky opět vytvořili dvě verze masky chladiče. V případě verzí hybrid a plug-in hybrid má zdobnější charakter s otvory pro přístup vzduchu, u varianty Electric je plnější.

V interiéru se pak nachází nový displej multimediálního systému s úhlopříčku až deset a čtvrt palce, změněn byl také panel na ovládání topení a klimatizace.

Nejdůležitější změnou v případě plně elektrické verze je navýšení kapacity baterie. Ta původní byla schopna akumulovat 28 kWh elektrické energie, nově jde o 38,3 kWh. To znamená, že dojezd podle interních měření automobilky v rámci metodiky WLTP stoupl až na 294 kilometrů.

Výkon elektromotoru činí 100 kW. Potěšitelné je také mírné navýšení výkonu vestavěné dobíječky z 6,6 na 7,2 kWh. Možné je také využití rychlodobíjení. Ze stojanu s výkonem 100 kW má z nuly na 80 procent kapacity akumulátorů trvat přesně 54 minut.

Verze Ioniq Hybrid a Ioniq Plug-in Hybrid mají pod kapotou stále zážehový čtyřválec 1,6 GDI s výkonem 77 kW. Kromě toho je v hybridní verzi elektromotor 32 kW a ve variantě Plug-in s výkonem 44,5 kWh.  V něm je pak akumulátor s kapacitou 8,9 kWh, což představuje dojezd 52 kilometrů. 

Novou výbavou těchto dvou variant pak je asistent pro hospodárnou jízdu. Ten umí analyzovat data z navigace a upozorňuje předem řidiče na úseky vyžadující pomalejší jízdu (odbočky, dálniení sjezdy, obce atd). Asistent se dá aktivovat v režimu ECO v rychlostech od 40 do 160 km/hod.

Inovované vozy Ioniq budou v Česku k dispozici v září. Ceny zatím nebyly stanoveny.