U nás sice o vozy produkované kolínskou továrnou TPCA není mezi motoristickou veřejností zájem, ale zejména v jižní Evropě se jich každým rokem prodají statisíce. Nejúspěšnější z trojice Citroën C1, Peugeot 108 a Toyota Aygo je posledně jmenovaný vůz.

Toyota v současné době připravuje nástupce momentálně prodávané druhé generace. Podle zatím neoficiálních zpráv by se mělo Aygo ve třetím vydání představit zřejmě již příští rok a na trhu se ocitne v roce 2022.

Na portálu Autoevolution.com zveřejněné snímky vozu, na němž prakticky vše kromě siluety zakrývá maskovací fólie, odhalují skutečnost, že se Toyota rozhodla zachovat současnou koncepci pětidveřového hatchbacku.

Nějaké rozdíly však patrné jsou. Například přední kapota je zřejmě i kvůli ochraně chodců výrazně výše než dosud, spodní linie okna v zadních bočních dveřích už nebude směřovat vzhůru, ale půjde o pokračování linky z předních dveří a páté dveře budou zasahovat hlouběji do zadního nárazníku. V něm se navíc objeví svisle orientované odrazky.

O mnoho více se z obrázků vyčíst nedá. Samozřejmě nic se neví ani o pohonných jednotkách. Základem však nepochybně bude nadále malý zážehový motor, byť nasazení hybridního pohonného ústrojí se také nedá vyloučit.

Aygo již nebude mít konkurenci v podobě nových generací vozů Citroën C1 a Peugeot 108. Tyto auomobilky se rozhodly raději nabídnout svým zákazníkům nabídnout malá auta s "čistě elektrickým pohonem," které bude vyrábět v jiných továrnách.

Kolínskou automobilku totiž již od ledna plně přebírá do své správy právě největší asijská automobilka. Již v průběhu příští roku se proto do výrobního programu dostane také současná verze městského hatchbacku Yaris.