Technicky se přitom nic extra nezměnilo. Opět jde o supersport s unikátní karoserií studia Italdesign a technikou vypůjčenou od koncernu Volkswagen. Přesněji je celý vůz postaven na základu dvojčat Lamborghini Huracán a Audi R8 V10 plus, stejně jako tomu bylo u kupé Zerouno.

Přesné hodnoty výkonu sice Italdesign nezveřejnil, ale pravděpodobně můžeme očekávat nejméně standardních 610 koní (449 kW) výkonu a 560 Nm točivého momentu. Tím pádem by měl být vůz schopný zrychlení z nuly na 100 km/h za zhruba 3,2 sekundy a maximální rychlosti 330 km/h.

Jedinou novinkou u Roadsteru je tedy fakt, že má oddělitelný pevný kus střechy. Dle zveřejněných obrázků to totiž vypadá, že elektrický mechanismus skládání střechy musel ustoupit konečnému designu s velice členitou zádní částí vozu.

Karoserii vytvořil Italdesign kompletně z karbonových vláken, přičemž vůči základu od Audi a Lamborghini pozměnil také design interiéru.

Novinka je stejně jako předchozí kupé zaměřeno hlavně na sběratele speciálních vozů. Produkce tak bude čítat jenom pět kusů. Ani s cenovkou v přepočtu 50 milionů korun však italská společnost asi nebude mít o zájemce nouzi. Pětikusová série kupé za cenu kolem 40 milionů se minulý rok vyprodala takřka ihned.

Jen pro srovnání, ceny standardních supersportů Audi R8 či Lamborghini Huracán, na nichž je Zerouno postaveno, začínají na částkách okolo 5 až 6 milionů korun.

Cena Zerouna Roadster se spíše vyrovnává Koenigseggu Agera RS s balíčkem One:1, jehož cena se má pohybovat rovněž okolo 50 milionů korun. A ten ke všemu drží titul nejrychlejšího auta světa s maximálkou 457,5 km/h…