Panamera Sport Turismo je 5049 mm dlouhá, 1428 mm vysoká, 1937 mm široká a má 2950 mm dlouhý rozvor. Jelikož se linie střechy svažuje mnohem dále, cestující na zadních sedadlem ocení více místa nad hlavou.

Dovnitř se vejde až pět cestujících - i když prostřední sedák je spíše nouzovým místem. Jinak interiér odpovídá klasické Panameře.

Hlavním tahákem je určitě zavazadlový prostor, který má objem 520 litrů, tedy o 25 litrů více než klasická Panamera. Po sklopení zadních sedaček pak naroste na celých 1390 litrů. To je už o 86 litrů víc.

Čtěte také: Range Rover Velar oficiálně. Dravě vypadající SUV ohromí interiérem

Větší Panamera má po vzoru klasické verze i aktivní zadní spoiler, zajišťující až 50 kg aerodynamického přítlaku. Vysouvá se nahoru při rychlosti 170 km/h (ve sportovním režimu už při 90 km/h) a po otevření střešního okna se vysune taktéž, aby snížil hluk a turbulence proudícího vzduchu.

Všechny známé motorizace jsou propojeny s pohonem všech čtyř kol. Nejslabší benzinovou verzí bude Panamera 4 s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem o výkonu 330 koní (243 kW). Po ní následuje dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 2,9 litru a výkonu 440 koní (324 kW) u Panamery 4S.

Nejsilnější verzi samozřejmě představuje Panamera Turbo s dvakrát přeplňovaným čtyřlitrovým osmiválcem o výkonu 550 koní (404 kW).

Čtěte také: Tohle Porsche už najelo skoro milion kilometrů. Řekli byste to?

Pro zájemce o diesel bude v nabídce Panamera 4S Diesel se čtyřlitrovým osmiválcem a dvěma turby, který produkuje 422 koní (310 kW).

A chybět nebude ani hybridní Panamera 4 E-Hybrid, jež kombinuje 2,9litrový přeplňovaný šestiválec a elektromotor pro konečný výkon 462 koní (340 kW).

Cenově bude Sport Turismo začínat na přibližně v přepočtu 2,6 milionech korun za verzi Panamera 4 s šestiválcem. Naživo novinku uvidíme na blížícím se autosalonu v Ženevě.