Vize elegantního sedanu s prosklenou střechou, která navazuje na čelní okno, je zajímavá především svou přídí, které dominuje celá řada různě orientovaných nádechů a šterbin. Trochu zvláštní je zejména mříž chladiče, která sice zachovává klasické tvary typické pro Infiniti, ovšem její průchodnost zajišťují pouze tenké vertikálně orientované průduchy, které navíc nejdou přes celou výšku.

Do toho se objevují ještě přístupy vzduchu k brzdám, podobně vypadající tenké linky světlometů a dokonce otvory na kapotě.

Stejně jako mnohé další koncepty je i Q Inspiration při pohledu z boku extrémně uhlazen. Kliky dveří bychom zde hledali zcela marně, stejně jako tradiční zrcátka - ta jsou v tomto případě nahrazena kamerami. Záď působí oproti přídi širším a rozložitějším dojmem, což má na svědomí hlavně široká linka spojující zadní světlomety a difuzor s výfukovými koncovkami.

Interiér je zcela minimalistický, oděný do kombinace dvou barev kůže a dřeva. Dvouúrovňovou palubní desku pokrývá v „mezipatře“ řada multifunkčních displejů, další se nachází uprostřed středového tunelu a k mání jsou také dva pro zadní pasažéry, sedící na oddělených sedadlech. Každý z cestujících si může nastavovat svoje ambientní osvětlení.

Ačkoliv na to Q Inspiration na první pohled vypadá, nejedná se paradoxně o elektromobil. Koncept je poháněn novým benzínovým motorem Infiniti VC-Turbo, disponujícím novátorskou technologií variabilního kompresního poměru. Díky tomu slibuje Infiniti výkon benzínového šestiválce, ovšem kombinovaný se spotřebou naftového čtyřválce.

Je naprosto jasné, že se Q Inspiration vlastní výroby nikdy nedočká. Vůz slouží coby designová studie, jejíž prvky se však v dohledné době objeví v nových autech japonské značky. Jsme zvědavi.