Jednou z hlavních novinek je totiž systém řízení zadních kol, který funguje klasickým způsobem. Zatímco při pomalé jízdě se zadní kola natáčejí v opačném směru než ta přední, ve vyšších rychlostech kopírují směr předních kol - samozřejmě ne v takovém rozsahu, úhly jsou podstatně nižší.

I tak ale řízení zadních kol přispívá k lepší ovladatelnosti.

Lamborghini v souvislosti s tímto systémem samozřejmě muselo také přepracovat podvozek i chování pohonu všech kol, který více preferuje zadní nápravu.

Lamborghini Aventador S.

Další novinky zahrnují karbon-keramické brzdy či pneumatiky Pirelli P Zero vyvinuté speciálně pro Aventador S. Vpředu mají rozměr 255/30 ZR20, vzadu 355/25 ZR21.

Velké "Lambo" i nadále pohání atmosféricky plněný dvanáctiválec o objemu 6,5, ani ten ale nezůstal bez pozornosti výrobce. Díky úpravám mu narostl výkon o 40 koní na 740 koňských sil (544 kW). Maximum točivého momentu zůstává na 690 Nm. Motor je spojen se sedmistupňovou robotizovanou převodovkou.

Z klidu na stovku 1575 kilogramů vážící Aventador S zrychlí za pouhých 2,9 sekundy, na dvoustovku za 8,8 vteřiny, na 300 km/h za 24,2 sekundy a umí se rozjet až na 350 km/h. Normovaná spotřeba v kombinovaném cyklu pak činí 16,9 l/100 km. Jako by na tom záleželo…

Lehce se měnil i vzhled vozu, najdeme na něm nový přední nárazník či jinak tvarovanou záď. Lamborghini kromě toho vylepšilo i aerodynamiku, podstatně se prý zvýšil přítlak.

Lamborghini Aventador S by se mělo začít prodávat na jaře příštího roku. Cena se bude pohybovat okolo 7,6 milionu korun.