Značkové soutěžní série zvedou obrovským způsobem povědomí o značce, a jestli některá potřebovala pozdvihnout své postavení ve světě motorsportu, bylo to právě Lamborghini. Historicky žádných velkých úspěchů nikdy nedosáhla, takže nebylo na čem stavět.

Proto se před deseti lety vedení Lamborghini rozhodl pro založení série Lamborghini Super Trofeo, který se jezdí po celém světě. Aktuálně v šampionátu soutěží Huracán Super Trofeo Evo, kterého automobilka Lamborghini vyrobí limitovanou sérii 10 nesoutěžních kusů jako oslavu tohto jubilea. První vzorek byl naservírován 25. července návštěvníkům čtyřiadvacetihodinovky ve Spa.

Uvnitř bije desetiválcové srdce o objemu 5,2 litru, které divize Squadra Corse naladila na 630 koní. V tomto případě ale neputuje výkon přes šestistupňovou sekvenční převodovku na všechny čtyři kola, nýbrž pouze dozadu, jako tomu jev případě soutěžních kusů.

Ani jeden z deseti kusů nedostane silniční homologaci a majitelé s ním tak mohou jezdit pouze na okruhu. Aby také ne, když je auto vybaveno takovými věcmi, jako závodní sedačkou, únikovým poklopem ve střeše nebo sedmibodovými bezpečnostními pásy.

Třešničkou je závodní kombinéza OMP, kterou majitelé dostanou jako pozornost.