Co se zevnějšku týče, RX zůstane prakticky přesně stejné, jako dosud, takže sedmimístná verze nebude od té pětimístné nijak k rozeznání. Lexus zde uvádí, že úkolem konstruktérů bylo zabudovat další dvě místa do auta tak, aby došlo k co možná nejmenším změnám.

„Do designu jsme vložili již tolik energie, že jsme se nechtěli uchylovat k žádným kompromisům ani po zástavbě třetí řady sedadel,“ komentuje Jeff Bracken, generální manažer Lexusu.

Do prodeje vstoupí sedmimístný Lexus RX na přelomu letošního a příštího roku, přičemž nabídka motorizací zůstává stále stejná. V Evropě je na výběr mezi čtyřválcovým dvoulitrem 200t o výkonu 238 koní (175 kW) a šestiválcovým hybridem 450h o celkovém výkonu 313 koní (230 kW). Američané mají potom na výběr i benzínový šestiválec RX 350 bez hybridu.