Zhruba tři pětiny automobilů, které vyrobí, hodlá sice francouzská automobilka nadále prodat zákazníkům v evropských zemích, chce ale čím dál více posilovat své zastoupení ve vozových parcích ve vzdálených teritoriích.

Jedním z nadějných odbytišť má být Indie. Nyní právě zde francouzský výrobce představil nový model se známým jménem. Indická "cé trojka" má ovšem v porovnání s evropským vozem zcela jiný design i techniku.

Více než hatchbacku se podobá malému městskému SUV C3 Aircross. Délka novinky činí 3980 a rozvor 2540 milimetrů. Díky tomu se prý mají cestující vzadu těšit z největšího prostoru pro nohy v dané velikostní automobilové třídě.

Citroën C5X
Toto je nástupce oblíbeného Citroënu C5. Dostal navíc písmeno X

Zavazadlový prostor poskytuje na převážení předmětů objem 315 litrů. Další technické údaje, včetně objemu a výkonu motoru, zatím Citroën tají.

S nástrahami špatných cest se vůz snáze vypořádá díky velké světlé výšce. Podvozek totiž leží 180 milimetrů nad zemí. Zabránit různým typům poškození mají také krátké převisy (a tudíž příznivé nájezdové úhly). To se samozřejmě bude hodit nejen v Indii, ale také v Jižní Americe, kam se má také vyvážet.

V blízké budoucnosti hodlá Citroën představit ještě další dva "mimoevropské" modely. Zatím Citroën v Indii nabízel pouze vůz C5 Aircross.