Navenek mohou zákazníci svoje Ghibli „dokrášlit" některým z nových paketů. K mání je paket Luxury, přidávající chrom a trochu toho pozlátka a také paket Sport, přidávající naopak tmavé prvky. Ještě o kousek výš jsou dva různé pakety s karbonem, doplňující exteriér i interiér o trochu tohoto exotického materiálu.

Čtěte také: Nová Kia Stinger v Evropě dostane i diesel. A co další verze?

Uvnitř vozu nalezneme přepracovanou přístrojovou desku a také nový infotainment, podporující rozhraní Apple CarPlay a Android Auto. K němu se váže i nový otočný ovladač, umístěný na středové konzoli. Další nová výbava se váže na aktivní bezpečnost, neboť Ghibli dostalo celou řadu jízdních asistentů v čele s adaptivním tempomatem, který sám popojíždí v kolonách.

Ghibli i nadále zůstaly dieselové šestiválce o výkonech 250 a 275 koní (184 a 202 kW) a také vrcholná verze S o výkonu 410 koní (301 kW). Střední motor, kterým je třílitrový benzínový šestiválec se dvěma turby, si ovšem polepšil o 20 koní na výsledných 350 koní (257 kW). K tomu je k dispozici ještě 500 Nm točivého momentu a maximální rychlost narostla na hodnotu 267 km/h.

Čtěte také: Alfa Romeo Stelvio je v prodeji. Má slušný výkon a bohatou výbavou

Co se cen týče, v Itálii začíná Ghibli na částce 68 803 euro (v přepočtu 1,86 milionu korun), což je prakticky stejná částka jako dosud.