U novinky je hned patrné, že luxus, zpracování a technologie přicházejí na zcela jiné úrovni vůči předchůdci. Těšit se vlastně můžeme na zavedený standard v oblasti interiérů, který dnes Mercedes nabízí v současných modelech.

Současná třída G je přitom na trhu celých 27 let, tedy od roku 1990, kdy přišla nová generace silně navazující na původní model z konce 70. let. Za dobu své existence se pak terénní Mercedes měnil designově zevnitř i zvenku pouze minimálně. 

Změny a novinky teď ale v interiéru najdete skoro všude. Nový je multifunkční tříramenný volant, zjednodušený středový panel s výdechy klimatizace a hlavně, na palubní desce sídlí dnes pro Mercedesy klasický 12,3palců dlouhý displej (spojený ze dvou obrazovek), který nahrazuje klasickou přístrojovou i samostatnou obrazovku infotainmentu.

Jednoduše styl, na který jsme již zvyklí z třídy S, třídy E, nedávno představeného CLS či nadcházející třídy A. Nutno ovšem podotknout, že nižší výbavy mají stále používat analogové budíky a jeden středový displej.

Nejvyšší verze třídy G byly vždy přehlídkou luxusu a prémiové výbavy, což je zřejmé i tady. Nechybí tedy nové elektricky polohovatelné, vyhřívané a taky odvětrávané sedačky s funkcí masáže, kožené čalounění, kam oko dohlédne nebo audio systém nabízející až 16 reproduktorů.  

Na druhou stranu, uvnitř vypadá nové „géčko“ stále bytelně, jak byste u terénně schopného SUV čekali. Odkazem na předchozí generaci jsou dále spínače uzávěrek diferenciálů, které zůstaly na svém místě uprostřed středového panelu.

Podle dostupných informací pak má novinka rozměrově lehce narůst, čímž se zajistí posádce více prostoru uvnitř a hlavně větší místo pro nohy vzadu, přesněji o 150 mm vůči starému modelu.

Na fotky exteriéru třídy G si nakonec musíme ještě počkat. Mercedes však již dříve zmiňoval, že velké změny v designu čekat nemáme a „géčko“ si tak udrží své typické hranaté tvary klasického off-roadu. Novinka si prý zachová i tradiční nosič rezervy na pátých dveřích.

Oficiální premiéra nového Mercedesu-Benz třídy G proběhne na autosalonu v Detroitu na začátku ledna příštího roku.