Koncept silně upraveného Mini měl prý čerpat inspiraci z úspěchů značky na rallye Monte Carlo v roce 1967. Starému vozu se však nepodobá ani zdaleka.

Kromě obscénního rozšíření, které dále usměrňuje obtékání vzduchu kolem karoserie, je na konceptu ihned patrný obří splitter a nová mřížka chladiče s červenou linkou. Na střeše je „nasávač“ vzduchu, použita jsou malá zpětná zrcátka a na zádi se usídlilo masivní karbonové křídlo. Vzadu si ještě všimnete nových svítilen s grafikou britské vlajky, dvojitých koncovek výfuku a rozměrného difuzoru.

Celá karoserie je vyvedena v šedém odstínu, s nímž kontrastují červené a oranžové detaily včetně lehkých 19palcových kol s barevnými límci.

Uvnitř si Mini prošlo klasickou závodní úpravou a určité části interiéru byly zbaveny obložení až na plech. Přibyl ochranný rám, dvojice skořepinových sedaček s pětibodovými pásy a na rozdíl od exteriéru hraje v barevném schéma z velké části i bílá barva.

Před řidičem se objevuje digitální přístrojový štít, head-up displej a před spolujezdcem logo GP 0059, jež odkazuje na rok 1959, tedy na rok zrození původního Mini.

Je těžké uvěřit, že by Mini něco takového v budoucnu opravdu vypustilo v produkční formě na silnici. Automobilka nakonec ani nezmiňuje pohonné ústrojí konceptu. Jedná se tedy zřejmě o pouhou designovou studii, která se naživo představí už příští týden na autosalonu ve Frankfurtu. A tam se snad dozvíme i další podrobnosti.