Exteriér modernizované 308 je upraven opravdu jen decentně a rozdíly proti starší verzi jsou minimální. Vepředu se objevila pozměněná mřížka chladiče, která má nyní trochu jiný tvar a uprostřed má umístěné logo značky. Dříve sídlilo na kapotě.

Spodní část předního nárazníku byla pozměněna také a dostala jinak tvarované mlhovky. Vzadu se minimální změny projevily také s pozměněnou grafikou svítilen a drobnými úpravami na nárazníku.

Čtěte také: VIDEO: Dinosauři, laviny, Měsíc. Je tohle nejlepší inzerát na ojeté auto?

V interiéru je designových změn také pomálu. Stále jsou zde vysoko umístěné klasické budíky a poměrně nízko umístěný malý volant. V rámci technologií však 308 nyní přichází moderními s asistenčními systémy, které se již objevily v SUV 3008: například jde o systém aktivního bezpečnostního brzdění či varování při nebezpečném vyjetí z pruhu.

Benzinový motor s filtrem pevných částic

Hlavní novinky ale představují upravená pohonná ústrojí, která nyní splňují stále přísnější emisní normy.

Čtěte také: Škoda byla Simply Clever už dávno. Podívejte se na její chytré nápady z historie

Přeplňovaný benzinový tříválec o objemu 1,2 litru a výkonu 131 koní (96 kW) má teď vyladěné spalování, dostal filtr pevných částic a používá novou šestistupňovou manuální převodovku.

Dvoulitrový turbodiesel o výkonu 181 koní (133 kW) zase dostal pro efektivnější využití výkonu nový osmistupňový automat. Motor také nabídne funkci start-stop, jež bude vypínat motor už při zpomalování k semaforu při 20 km/h.

Čtěte také: Mercedes si prý brzy nastartujete i hlasem. Klasický klíč však zatím nezmizí

Zcela novým přírůstkem do nabídky motorů je nakonec další čtyřválcový turbodiesel o výkonu 131 koní (96 kW) se zatím nespecifikovaným objemem - zřejme ale půjde o jedna-pětku.

I tato jednotka pak přináší vylepšený spalovací proces a dále proces vstřikování syntetické močoviny do výfuku ve spolupráci s katalyzátorem.