Na Ferrari je skvělé, že pokud jste dostatečně movití a loajální klienti značky se vzpínajícím se koněm ve znaku, máte obrovské možnosti. Jako třeba si nechat postavit vlastní okruhový speciál, který nebude mít nikdo jiný na světě. Jeden takový klient si u Ferrari objednal závodní auto, které se svým vzhledem nechalo inspirovat u závodních strojů Ferrari 206 S a 330 P3/P4.

Jedinečné P80/C je postavené na okruovém speciálu 488 GT3, a to proto, že na rozdíl od 488 GTB má o 50 mm delší rozvor, který designérům dal větší „tvůrčí svobodu“.

Aerodynamika vozu je převzata také 488 GT3, ale tentokrát bez jakýchkoliv omezení, protože nemusí splňovat žádné předepsané regule. Podvozek zase pocází ze světa F1 a panely karoserie jsou kompletně vyrobeny z karbonu. A protože jde čistě o okruhové auto, mohli si designéři Ferrari s panely náležitě vyhrát a neřešit takové „malichernosti“ jako je minimální výška předních světlometů.

Ferrari P80/C jezdí na 18palcových kolech a závodním nastavením podvozku, ale pro účely vystavování je možné implementovat také 21palcové ráfky.

Movitý klient si nechal u Ferrari postavit unikátní okruhový model P80/C

Interiér je podobný závodnímu Ferrari 488 GT3 a jeho součástí je také ochranný bezpečnostní rám pro případ převrácení.

Motor je přeplňovaný 3,9litorvý V8 v případě Ferrari P80/C půjde nejspíše o nepřiškrcenou verzi, přičemž běžné silniční Ferrari 488 GTB disponuje výkonem 670 koní.

Na Ferrari P80/C výrobce pracoval od roku 2015 a jde o nejdéle připravovaný automobil na zakázku. Kolik takový klenot stojí je ale předmětem tajemství a tato informace není a nebude k dispozici.