Dokonce také speciální specifikaci pneumatik Pirelli P Zero si nechali vyvinout tvůrci ostré verze městského hatchbacku i20. Hyundai i20N je samozřejmě odvozeno od "civilního provedení" nové generace tohoto vozu, má však řadu unikátních dílů. Je tak zřejmé, že se v případě první generace tohoto sportovního modelu snažili nic nezanedbat.

Úplně nová je například pohonná jednotka, kterou je nově vyvinutý zážehový přeplňovaný čtyřválec. Má zdvihový objem 1,6 litru a poskytne výkon 150 kW (204 koní) a k tomu velmi solidní točivý moment. Jeho nejvyšší hodnota 275 Nm v pásmu otáček 1750 - 4500 za minutu. Spojen je se šestistupňovou manuální převodovkou. Poháněna jsou pouze přední kola.

Karosérie je tužší, neboť byla vyztužena dalšími sváry, pohopitelně byly použity speciální tlumiče a pružiny, větší brzdy, vůz má upravené řízení. Na přání pak zákazník získá elektronický diferenciál.

Vůz se bude nabízet v podobně nebeské modři, jaká je k dispozici pro i30N. Od běžné verze se odlišuje červenými lemy po celém obvodu spodní části karosérie. Dále ho lze poznat podle agresivějších nárazníků, zadního difuzoru, větší výfukové koncovky a osmnáctipalcových kol. Nad zadním sklem je mohutný přítlačný spoiler. I při pohledu zblízka vůz vypadá skutečně nazlobeně a schopně.

Uvnitř se pak nalézají sportovní sedačky a volant. Na něm jsou přepínače jízdních režimů. Přístrojový štít dostal jinou grafiku, odlišná je také hlavice řadicí páky. 

Dynamické parametry vozu jsou velmi sympatické. Na stokilometrovou rychlost zrychlí už za 6,7 sekundy, maximální rychlost činí 230 kilometrů v hodině.

K dispozici je systém Launch Control pro rychlý start i automatické vyrovnávání otáček pomocí meziplynů.

Automobil se bude vyrábět v Turecku. Ceny, za které se příští rok na jaře začne prodávat, ještě známy nejsou.