Podle Domenicaliho slov je elektrifikace nejjednodušší cestou, jak zachovat velkoobjemové motory s odpovídajícím počtem válců. A nástupce Aventadoru není jediný, který bude hybridní. To samé čeká příští Huracán, který si tak může ponechat motor V10.

Než se však dočkáme hybridního nástupce Aventadoru, Lamborghini má podle slov Domenicaliho připravenu další evoluci atmosférického V12 v podobě extrémní verze Superveloce Jota, která se hodlá postavit Porsche 911 GT2 RS. Mělo by tak jít o poslední opravdový V12 ze Sant’ Agaty.

Nicméně informace nazačují, že prvním elektrifikovaným modelem s býkem ve znaku by mělo být super SUV Urus. Plug-in hybridní verze by se měla objevit do dvou let a jako pohon se zvažuje jednotka z Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, tedy elektrifikovaný 4litrový osmiválec do V s výkonem 671 koní a točivým momentem 850 Nm.

Jestli tomu ale tak skutečně bude, ukáže čas. Prosakují totiž informace, že Lamborghini už nejváženějším zákazníkům ukazuje prototyp hybridního hypervozu, který designově vychází z konceptu Terzo Millennio. S největší pravděpodobností by se jednalo o limitovanou edici několika desítek kusů.

Neoficiální zdroje uvádějí, že Lamborgini pracuje na hybridním hypervozu, který by měl vycházet ze studie Terzo Millennio.