Model Suzuki Ignis dostal pro rok 2020 ještě více "offroadovou" vizáž a současně také nový motor. Je jím zážehový čtyřválec s objemem 1,2 litru, kterému může v rámci mildhybridního ústrojí pomáhat i startér-generátor. Výkon je nejvýše 83 koňských sil.

V porovnání s dosavadní verzí se sice jedná o úbytek pěti koní, což má za následek i zhoršení akcelerace, ale naopak se zlepšila hodnota spotřeby. V kombinovaném režimu klesla na 3,9 litru. Je to i díky nízké hmotnosti vozidla, která se udržela pod hranicí jedné tuny.

Agregát může pohánět buď výhradně přední nebo všechna čtyři kola. Pojí se s pětistupňovou manuální převodovkou, ale v nejvyšší výbavě Elegance je možné získat také bezestupňový automat CVT.

Test Suzuki Swift Sport
Test Suzuki Swift Sport: Jiný, přesto pořád stejně skvělý

V základní verzi teď Ignis po faceliftu stojí 298 900 Kč. Výbava takového vozu obsahuje například elektricky ovládaná přední okénka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, manuální klimatizaci, rádio s příjmem DAB, přehrávačem CD a Bluetooth a čtyřmi reproduktory a mlhové světlomety.

Prostřední výbava Prémium, za kterou se připlácí třicet tisíc (a v případě volby pohonu všech kol celkem 84 tisíc Kč), obsahuje navíc zadní parkovací kameru, vyhřívaná přední sedadla, kola z lehkých slitin a střešní ližiny.

A konečně - varianta Elegance, která stojí o dalších 45 000 Kč více než Premium, zahrnuje už sadu elektronických asistentů (varování před opuštěním jízdního pruhu, nouzové brzdění a systém sledování únavy řidiče), dále automatickou klimatizaci, navigaci, startovací tlačítko, tempomat, kožený volant a elektrické stahování rovněž zadních okének.