Tou nejzásadnější změnou oproti slabší variantě je nahrazení šestiválce o objemu 2,9 litru výkonnějším osmiválcovým motorem. Přeplňovaný čtyřlitr podává sám o sobě mohutných 550 koní (404 kW), je ale podpořen ještě elektromotorem o výkonu 136 koní (100 kW).

Dohromady tedy umí Panamera Turbo S E-Hybrid přenést na všechna čtyři kola 680 koní a také masivních 840 Nm točivého momentu. Převodovka je osmistupňová, dvouspojková a přítomen je také elektromechanický odpojovač, který rozhoduje, jaký motor právě táhne.

Čtěte také: Volkswagen láká na nový Arteon. Nástupce Passatu CC ukázal detaily

Zrychlení z nuly na sto se odehrává za 3,4 sekundy, což je čas náležící spíše do světa supersportů. Maximální rychlost se potom vyšplhala na 310 km/h. Jen pro porovnání, zmiňovaná slabší Panamera 4 E-Hybrid zrychlí na stovku za 4,6 sekundy a jede "jen" 278 km/h.

Na druhou stranu se ale umí nejnovější Panamera pohybovat i čistě na elektřinu a díky bateriím o kapacitě 14,1 kWh ujede až 50 kilometrů na nabití. V základní ceně jsou již obsaženy prvky jako vzduchové odpružení s technologií Porsche Dynamic Chassis Control Sport, keramické brzdy, nezávislá klimatizace nebo jednadvacetipalcová kola.

Kdo se chce nechávat vozit vzadu, může sáhnout i po verzi Executive s rozvorem prodlouženým o 150 mm.

Čtěte také: Falešné Porsche nabouralo pravé Porsche. Poznáte originál?

Cena je však patřičně vysoká. Zatímco slabší hybridní Panamera 4 E-Hybrid vyjde v Německu na 107 553 eur (2,9 milionu), novinka Turbo S E-Hybrid stojí 185 736 eur, tedy zhruba 5 milionů korun. Prodloužená varianta je ještě o 400 tisíc dražší.